Nowatorstwo.
„AUTOCHRON”
Niespotykana konstrukcja estetycznego i funkcjonalnego garażu parkingowego lub domowego.
Półprzeźroczysta struktura odporna na wpływy mechaniczne i działanie promieniowania UV.
Solidna, trwała i wytrzymała konstrukcja chroni samochód przed:
deszczem - śniegiem - gradem - szkodliwym promieniowaniem UV - drobnymi kradzieżami i uszkodzeniami.
Oryginalny sposób otwierania zmniejszający długość całkowitą AUTOCHRONU o 30 %
w stanie otwartym ułatw ia manewrowanie samochodem podczas parkowania.
Standardowe wymiary gabarytowe wewnętrzne AUTOCHRONU długość/szerokość/wysokość => 5,4/2,7/2,2 m umożliwiają swobodne parkowanie wszystkich samochodów osobowych typu kombi.
Specjalny system kotwienia do podłoża NIE WYMAGAJĄCY FUNDAMENTU umożliwia posadowienie AUTOCHRONU na podłożach betonowych, asfaltowych, żwirowych i trawiastych.
AUTOCHRON może być wykonany jako:
- wolnostojący – przeznaczony głównie dla prywatnych posesji i pojedynczych miejsc
parkingowych.
- w zabudowie szeregowej – przeznaczony głównie tam, gdzie występuje konieczność ochrony
wielu samochodów w ciągach parkingowych, na przykład: parkingi strzeżone, parkingi przy
autokomisach, dealerach i giełdach samochodowych, hotelach, obiektach użyteczności
publicznej, oraz przy innych.
Konstrukcja AUTOCHRONU
Konstrukcję AUTOCHRONU można realizować jako w pełni stalową lub mieszaną: układ nośny stalowy natomiast elementy poszycia wykonane z drewna klejonego giętego o wysokich walorach estetycznych.
Ze względów ekonomicznych, wykonanie AUTOCHRONU w konstrukcji aluminiowej będzie realizowane tylko w wyjątkowych przypadkach, na specjalne indywidualne zamówienie.
Istotne zalety AUTOCHRONU.
- duża lub zmniejszona przepuszczalność światła
- odporność na uderzenia - 200 razy większa niż szkła
- wentylowane wnętrze
- temperatura użytkowania od -40°C do +120°C
- dobra termoizolacyjność
- zwiększona odporność ogniowa – ogień nie rozprzestrzenia się na zewnątrz przez ściany boczne i dach.
Wyposażenie AUTOCHRONU.
Standardowo AUTOCHRON w każdym wariancie wyposażony jest w zamek zamykający tylną, otwieralną część po obydwu stronach, oraz w specjalne łączniki transportowe przykręcane do elementów nośnych na czas transportu, co umożliwia w każdej chwili przemieszczenie AUTOCHRONU w całości w inne miejsce.
Opcjonalnie każdy wariant AUTOCHRONU może być wyposażony w sterowane pilotem czujniki ruchu z alarmem, umieszczane wewnątrz AUTOCHRONU w przedniej jego części, których zadaniem jest wczesne poinformowanie użytkownika o tym, że wewnątrz AUTOCHRONU znajduje się niepowołany osobnik.
Rozwiązanie chronione prawem autorskim dla Wzoru Przemysłowego N r 10108.
MASZYNY DO OBRÓBKI DREWNA
PROJEKTOWANIE KONSTRUKCJI
STALOWYCH ŻELBETOWYCH DREWNIANYCH